مصاحبه آرشیو خبر ها
رسیدن به تمام افتخارات همراه یووه،هدف من است

رسیدن به تمام افتخارات همراه یووه،هدف من است

فصل برای او راحت شروع نشد، اما کوشید تا همچنان نظر مربی را به خود جلب کند. الکس ساندرو پس از تمرینات امروز در خصوص شرایط خود، دربی و حتی انتقادات اخیر گفت:

 

این طبیعی ست هر بازیکنی در دوره ای با انتقادات زیادی روبرو شود، بعضی وقت ها خوب بازی می کنی و گاهی نیز نمایش خوبی نداری، البته من هرگز به این مسائل توجه نکردم، همیشه به هدف ام فکر می کنم و به این باورم که باید تلاش خود را انجام دهم. تنها به یووه فکر می کنم همراه این تیم هنوز دو سال دیگر قرارداد دارم. واقعا راضی هستیم که اینجا در یووه بازی می کنم. یک هدف ویژه دارم و آن رسیدن به تمام افتخارات با یووه است، همچنین امیدوارم که با پیراهن یووه چنان خوب ظاهر شوم که همیشه در تیم ملی کشورم جای داشته باشم.

 

اما دربی شهر تورینو، به نظر میرسد که دوستی او با توماس رینکون در آستانه این دیدار مورد توجه قرار گرفته.

 

با توماس دوستی بسیار قوی ای داریم، در یک ساختمان زندگی می کنیم و تقریبا همیشه در حال گپ زدن با هم هستیم هر چند که این روزها بهتر است که زیاد همدیگر را ملاقات نکنیم.

 

دربی

 

باید مراقب باشیم، تورینو، تیم سرسخت و قدرتمندی ست، تقریبا آماده دربی هستیم، بعد از گذشت چند جلسه تمرینی خوب از شرایط لیگ قهرمانان خارج شدیم و به امادگی و انگیزه لازم برای رویارویی در دربی رسیدیم. هر چند که تساوی برابر تاتنهام نتیجه خیلی ضعیفی نبود؛ ما بازی خوبی کردیم و در مقابل نیز حریف بازی خوبی کرد. هنوز چیزی تمام نشده، می خواهم قهرمانی را در لیگ قهرمان را نیز به همراه یووه به دست بیاورم.

 

ایگوایین و دیبالا

 

ایگوایین بازیکن بزرگی ست، یک بازیکن فوق العاده، می تواند همچنان گلزنی کند همان طور که گل های زیادی به ثمر رسانده نباید عملکرد او را فراموش کرد. اما دیبالا، خوشحالم که برگشته، مطمئنا حضور او در ترکیب می تواند شرایط را بهتر کند.

 

ناپولی

 

ناپولی در سری آ و رقابت های لیگ اروپا مانند یک تیم بزرگ ظاهر شده، نمی دانم که بازیکنان آن تیم به چی فکر می کنند، اما ما به قهرمانی در سری آ، کوپا و لیگ قهرمان می اندیشیم.

 

بازی برگشت در لندن

 

بازی در رقابت های اوپایی همیشه دشوارتر است، ما برای رسیدن به پیروزی و صعود راهی لندن میشویم و امیدواریم که موفق شویم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: